Ve Bayram!


Bu benim bayramım. Allahütealâ temizledi beni. Bundan daha mutlu bir gün olabilir mi? Allah’ım ne büyüksün Sen. Bu acize ne kadar çok nimet verdin. Sağlık verdin, mal mülk verdin, iman verdin, saliha bir hanım verdin, salih bir evlat verdin. Bu kadar nimete karşılık ben acze düştüm ama Sen bu acizin suçunu yüzüne vurmak yerine beni beytine çağırarak temizledin. Şükür Allah’ım, Şükür Allah’ım, Şükür Allah’ım…

Bu benim bayramım ama dünya Müslümanlarının değil! On gün öncesinde dünyada Müslümanlara yapılan zulümler devam ediyordu. On gündür ajansları dinlemiyorum. Bu zaman zarfında bir şeyler değiştiğini de sanmıyorum. Ben sadece şuan kendime bakıyorum ama gönlüm onlarla, duam onlarla. Ya Rab! Dünyanın dört bir yanında göz yaşları ile bayram yapan kardeşlerime yardım eyle. Dindir Allah’ım mazlumun gözyaşlarını. Yardım et Allah’ım kardeşlerime. Ya Rab! Beni bu kardeşlerimin derdi ile dertlenen, onlara yardım eden bir kul eyle. AMİN.



Muhammed KURTCEPHE - 30 Aralık 2006 / Mekke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder