Ve İhram Kefenini Giydik


Şimdi ihram zamanı!

Arafat’a, Allah’ın huzuruna tüm dünyalıklarımızı geride bırakarak gidiyoruz. Fani dünyadan ebedi dünyaya gider gibi iki parça beze bürünüyoruz. Rabbimin huzuruna sadece bu iki parça bez ile çıkacağım.

Geliyorum ya Rab!

Yalın ayak, başı açık, affına geliyorum.

Aczimle ve günahlarımla geliyorum.

Biliyorum günahkârım.

Günahlarımdan dolayı beyaz giymiş insanların arasında kaybolmak istiyorum.

Kimseler görmesin beni!

Sadece mutlak gören Allah görsün, görsün de temizlesin günahlarımı.

Kefenlenen insanda dünyalık hiçbir şey kalır mı? İşte tüm dünyevi duygularımı da geride bırakarak geliyorum. Tüm kötü arzuları elbiselerimle birlikte burada bırakıyorum, geri almamak üzere.




Muhammed KURTCEPHE - 27 Aralık 2006 / Mekke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder